خوب تر از خوب

خرید بک لینک
سیری مباد سوخته ی تشنه کام را

تا جرعه نوش چشمه ی شیرین گوار توست

بی چاره دل که غارت عشقش به باد داد

ای دیده خون ببار که این فتنه کار توست

#هوشنگ_ابتهاج

پ.ن: چاره ای ندارم جز دوست داشتنت

خوب تر از خوب...

ما را در سایت خوب تر از خوب دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: پنجشنبه 5 بهمن 1396 ساعت: 22:20


مجنونی بود شیفته ی لیلی و لیلی عاشق مجنون...
گذشتند و تمام شدند
و ما تکرار عاشقانه های تمام شده ایم که آنرا از سر گرفتیم.
امید که عاقبت تازه ای رقم بزنیم در قرن 21.
(نتوانستیم عاقبت تازه ای رقم بزنیم, تکرار شدیم)
.....
"با احترام خوش آمدید" خوب تر از خوب...

ما را در سایت خوب تر از خوب دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 0:28

تولدت مبارک مجنون..

هرچند میدونم این مدل تبریک گفتن خیلی کلیشه ایه. خیلی گشتم دنبال متن شاعرانه و رمانتیک و ادبی , چیزای قشنگی هم پیدا کردم اما ته دلم میخواست بیام و خودم باشم و بنویسم, با تمام نواقصم

یادمه ۶سال پیش وقتی تولدتو تبریک گفتم گفتی من برعکس خیلی از ادما روز تولدم شاد نیستم, برای شاد نبودنت هم دلایل خودتو داشتی.

اما من اینجا این لحظه همه ارزوم اینه که تو همیشه شاد باشی , روز تولدت بیشتر, چون من امشب و امروز شادم از اینکه تو به این دنیا اومدی, پس...

تولدت مبارک مجنون

خوب تر از خوب...

ما را در سایت خوب تر از خوب دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 0:28

یادته گفتم هیچ وقت این وب رو پاک نمی کنم؟

چه تصمیم خوبی گرفتم

هرچند که هر وقت بهش سر میزنم کلی دلم می گیره

اما حس اینکه یادم میاره یه روزی آدم بودم

و یه حوایی مثل تو با من توی یه دنیای دیگه بوده بهم آرامش می ده

چه سیب خوبی بود

اون روزهای کوتاه اما زیبا ارزش این جهنم رو داشت

من خوبم

امیدوارم تو عالی باشی

خوب تر از خوب...

ما را در سایت خوب تر از خوب دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 3:36

دیگرین ابر بهاری جان باریدن ندارد
این گل خشکیده دیگر ارزش چیدن ندارد


این همه دیوانگی را با که گویم با که گویم
آبروی رفته ام را در کجا باید بجویم


پیش چشمم چون به نرمی میخرامی میخرامی
در درونم مینشیند شوکران تلخ کامی


نام تو چون قصه هر شب مینشیند بر لب من
غصه ات پایان ندارد در هزار و یک شب من


روی بالینم به گریه نیمه شب سر میگذارم من
از تو این دیوانگی را هدیه دارم هدیه دارم من

#حسین_صفا

#محسن_چاوشی همچنان

#ای_دریغا

https://instagram.com/_u/sjd_p23

خوب تر از خوب...

ما را در سایت خوب تر از خوب دنبال می‌کنید

برچسب: دریغاااا, نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 3:36

صفحه بندی