تا جرعه نوش چشمه ی شیرین گوار توست
بی چاره دل که غارت عشقش به باد داد
ای دیده خون ببار که این فتنه کار توست
#هوشنگ_ابتهاج
پ.ن: چاره ای ندارم جز دوست داشتنت
خوب تر از خوب...ما را در سایت خوب تر از خوب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 146


ما را در سایت خوب تر از خوب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87
هرچند میدونم این مدل تبریک گفتن خیلی کلیشه ایه. خیلی گشتم دنبال متن شاعرانه و رمانتیک و ادبی , چیزای قشنگی هم پیدا کردم اما ته دلم میخواست بیام و خودم باشم و بنویسم, با تمام نواقصم
یادمه ۶سال پیش وقتی تولدتو تبریک گفتم گفتی من برعکس خیلی از ادما روز تولدم شاد نیستم, برای شاد نبودنت هم دلایل خودتو داشتی.
اما من اینجا این لحظه همه ارزوم اینه که تو همیشه شاد باشی , روز تولدت بیشتر, چون من امشب و امروز شادم از اینکه تو به این دنیا اومدی, پس...
تولدت مبارک مجنون
خوب تر از خوب...ما را در سایت خوب تر از خوب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103
چه تصمیم خوبی گرفتم
هرچند که هر وقت بهش سر میزنم کلی دلم می گیره
اما حس اینکه یادم میاره یه روزی آدم بودم
و یه حوایی مثل تو با من توی یه دنیای دیگه بوده بهم آرامش می ده
چه سیب خوبی بود
اون روزهای کوتاه اما زیبا ارزش این جهنم رو داشت
من خوبم
امیدوارم تو عالی باشی
خوب تر از خوب...ما را در سایت خوب تر از خوب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83
این همه دیوانگی را با که گویم با که گویم
آبروی رفته ام را در کجا باید بجویم
پیش چشمم چون به نرمی میخرامی میخرامی
در درونم مینشیند شوکران تلخ کامی
نام تو چون قصه هر شب مینشیند بر لب من
غصه ات پایان ندارد در هزار و یک شب من
روی بالینم به گریه نیمه شب سر میگذارم من
از تو این دیوانگی را هدیه دارم هدیه دارم من
#حسین_صفا
#محسن_چاوشی همچنان
#ای_دریغا
https://instagram.com/_u/sjd_p23
خوب تر از خوب...ما را در سایت خوب تر از خوب دنبال میکنید
برچسب: دریغاااا, نویسنده: بازدید: 73