چه تصمیم خوبی گرفتم
هرچند که هر وقت بهش سر میزنم کلی دلم می گیره
اما حس اینکه یادم میاره یه روزی آدم بودم
و یه حوایی مثل تو با من توی یه دنیای دیگه بوده بهم آرامش می ده
چه سیب خوبی بود
اون روزهای کوتاه اما زیبا ارزش این جهنم رو داشت
من خوبم
امیدوارم تو عالی باشی
خوب تر از خوب...ما را در سایت خوب تر از خوب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83