هرچند میدونم این مدل تبریک گفتن خیلی کلیشه ایه. خیلی گشتم دنبال متن شاعرانه و رمانتیک و ادبی , چیزای قشنگی هم پیدا کردم اما ته دلم میخواست بیام و خودم باشم و بنویسم, با تمام نواقصم
یادمه ۶سال پیش وقتی تولدتو تبریک گفتم گفتی من برعکس خیلی از ادما روز تولدم شاد نیستم, برای شاد نبودنت هم دلایل خودتو داشتی.
اما من اینجا این لحظه همه ارزوم اینه که تو همیشه شاد باشی , روز تولدت بیشتر, چون من امشب و امروز شادم از اینکه تو به این دنیا اومدی, پس...
تولدت مبارک مجنون
خوب تر از خوب...ما را در سایت خوب تر از خوب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103