پاسخ محبتت

خرید بک لینک
من بازنده ای بیش نیستم

کسی که تورو باخت . توی بخت آزمایی دنیا

چرا سرزنش کنی؟ این منم که همیشه خودمو سرزنش می کنم برای تباه کردن زندگیت و گاهی سرزنش

می کنم بخاطر اینکه می گم نکنه این صحبت ها زبونم لال لطمه جدیدی بزنه به زندگیت.

تو بگو بخشیدی سرباز خستت رو

سربازی که حتی اگه تولدش رو تبریک هم نگی بازم به امیدت زندست

خوب ترین حادثه می دانمت. می بخشمت چون تو کسی هستی که بهم یه دنیا عشق بخشیدی

خوب تر از خوب...

ما را در سایت خوب تر از خوب دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: پنجشنبه 11 خرداد 1396 ساعت: 3:01

صفحه بندی