ای دریغاااا...

خرید بک لینک
دیگرین ابر بهاری جان باریدن ندارد
این گل خشکیده دیگر ارزش چیدن ندارد


این همه دیوانگی را با که گویم با که گویم
آبروی رفته ام را در کجا باید بجویم


پیش چشمم چون به نرمی میخرامی میخرامی
در درونم مینشیند شوکران تلخ کامی


نام تو چون قصه هر شب مینشیند بر لب من
غصه ات پایان ندارد در هزار و یک شب من


روی بالینم به گریه نیمه شب سر میگذارم من
از تو این دیوانگی را هدیه دارم هدیه دارم من

#حسین_صفا

#محسن_چاوشی همچنان

#ای_دریغا

https://instagram.com/_u/sjd_p23

خوب تر از خوب...

ما را در سایت خوب تر از خوب دنبال می‌کنید

برچسب: دریغاااا, نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 3:36

صفحه بندی